رویدادها آرشیو خبر ها
فوریت های یوونتوس

فوریت های یوونتوس

این روزها در کنار رقابت های فشرده ی پیش روی یوونتوس ، مساله تمدید قرارداد بازیکنان نیز در اولویت کار مدیران بیانکونری قرار گرفته است.

 

در این میان استفان لیختشتاینر و سباستین جووینکو دو بازیکن یوونتوس هستند که قراردادشان در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و در صورت عدم تمدید قرارداد می توانند با قراردادی آزاد به تیمی دیگر ملحق شوند.

 

تا کنون در این رابطه اخبار خوشایندی از باشگاه یوونتوس نرسیده است. دی آمیکو ، مدیر برنامه های جووینکو ، در مصاحبه ای اذعان داشت که روند مذاکرات مثبت نیست. او اینگونه ادامه داد که برایش قابل باور نیست که باشگاه تورینی به این راحتی حاضر به از دست دادن بازیکن با کیفیتی مانند جووینکو خواهد شد. مدیر برنامه های مورچه اتمی همچنین تاکید کرد که در صورت عدم تمدید قرار داد ، در زمان مناسب ، پیشنهادات باشگاههای خارجی برایشان اولویت خواهد داشت همانطور که اکنون نیز از لیگ برتر انگلیس و فرانسه پیشنهاداتی برای جووینکو رسیده است. او با اینحال هدف کنونی سباستین را اثبات خود در یووه همانند عملکردش در پارما می داند. اما ماروتا در مورد جووینکو نظر متفاوتی دارد. او در مصاحبه دیروزش گفت که ابتدا جووینکو باید موضع خود را مشخص کند که تمایل به ماندن دارد یا علاقمند به رفتن است. مدیر وزشی یوونتوس نیز صحبت های دی آمیکو را تکرار کرد که در صورت تمایل جووینکو به ترک یووه ، پیشنهاداتی برای او وجود دارد و حتی تیم همشهری ، تورینو ، از تابستان خواهان اوست.

 

اما در مورد وینگر سوئیسی یووه اوضاع کمی متفاوت است. بازیکنی به مراتب تاثیرگذارتر و حیاتی تر برای یووه که گویا اختلاف مالی تمدید قرارداد او را تا کنون به درازا کشانده. لیختشتاینر قبلاً گفته که یووه برای او تنها یک باشگاه معمولی نیست و این علاقه او به پیراهن بیانکونری است که یوونتوس را برای او خاص کرده است. با اینحال ماروتا در مورد تمدید قرارداد این بازیکن هم اظهار نظر مثبتی نداشت. او در عین تاکید بر ادامه روند مذاکرات صریحتاً اعلام کرد که باشگاه از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

 

در مجموع کارشناسان ایتالیایی پیش بینی کرده اند که با توجه به شرایط موجود ، یوونتوس در صورت عدم موفقیت در تمدید قرارداد ، برای جلوگیری از ضرر مالی سباستین جووینکو را در فرصت نقل و انتقالات زمستانی به فروش خواهد رساند اما در مورد لیختشتاینر حساسیت بیشتری وجود دارد ، چنانچه مذاکرات کنونی به نتیجه مثبتی ختم نشود ، در تابستان بعدی لیختشتاینر با قراردادی آزاد به تیمی دیگر پیوسته و دنی آلوز ، مدافع بارسلونای اسپانیا ، نیز با قراردادی آزاد جایگزین وی خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: